Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Χρώματα και σχήματα

































Η  κουκλίτσα Μαίρη στη χώρα των χρωμάτων (ή και στων σχημάτων)


στ

Τραγούδι για τα σχήματα


Σχήματα απλά ξέρω πολλά
κι όλα εγώ τα ξεχωρίζω
σχήματα απλά ξέρω πολλά
με πινέλο ζωγραφίζω

Τρίγωνο με λένε κι έχω τρεις πλευρές
τρίγωνο με λένε κι έχω τρεις πλευρές
γωνίες τρεις και τρεις πλευρές 
Τρίγωνο!
γωνίες τρεις και τρεις πλευρές
Τρίγωνο!

Σχήματα απλά ξέρω πολλά
κι όλα εγώ τα ξεχωρίζω
σχήματα απλά ξέρω πολλά
με πινέλο ζωγραφίζω

Τέσσερις πλευρές κι είμαι το τετράγωνο
τέσσερις πλευρές κι είμαι το τετράγωνο
πλευρές που είναι όλες ίδιες
Όλες ίδιες!
Τέσσερις πλευρές που είναι όλες ίδιες
Όλες ίδιες!


Σχήματα απλά ξέρω πολλά
κι όλα εγώ τα ξεχωρίζω
σχήματα απλά ξέρω πολλά
με πινέλο ζωγραφίζω


Είμαι ένας κύκλος ολοστρόγγυλος
γύρω γύρω πάει πάντα η γραμμή
ο κύκλος  γύρω μια γραμμή
Μια γραμμή!
Το κάθε τέλος του μια αρχή
Μια αρχή!


Σχήματα απλά ξέρω πολλά
κι όλα εγώ τα ξεχωρίζω
σχήματα απλά ξέρω πολλά
με πινέλο ζωγραφίζω!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.