Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Ελεύθερες δραστηριότητες

Παίζοντας με κατασκευές από ανακυκλώσιμα και άχρηστα υλικά












Οι 5 αισθήσεις




















Τραγούδι των 5 αισθήσεων

Βλέπω- δεν Βλέπω

Έχω δυο ματάκια
κι όλα τα κοιτάω

μα όταν τα κλείσω
δεν βλέπω πού να πάω.

Να τώρα τα τ΄ανοίγω
κι όλα τα βλέπω

Να τώρα τα κλείνω
και τίποτα δε βλέπω

Ναι!!!


Ακούω- δεν Ακούω

Έχω δυο αυτάκια
κι όλα τα ακούω
μα όταν τα κλείσω
τίποτα δεν ακούω

Τώρα φασαρία
θόρυβος μεγάλος

Τώρα ησυχία
δεν ακούω άλλο

Ναι!!!


Πιάνω-δεν πιάνω

Έχω δυο χεράκια
κι όλα τα κρατάνε

τώρα θα τ΄αφήσω
και άδεια μόνα θά ΄ναι.

Τώρα ακουμπάω
κι όλα τα προσέχω

Τώρα τα αφήνω
τίποτα δεν έχω

Ναι!!!


Μυρίζω- δε μυρίζω

Έχω μια μυτούλα
που όλα τα μυρίζει

μα όταν βουλώνει
πολύ με βασανίζει.

Όλα τα μυρίζω
τα καταλαβαίνω

μα πόσο με ενοχλεί
σαν είμαι συναχωμένο

Ναι!!!


Γεύομαι- δε γεύομαι

Έχω μια γλωσσίτσα
που ξέρει τη γεύση

(κάνουν πως δοκιμάζουν ένα πορτοκάλι ή μια μπανάνα)

τι πικρό που είναι
τώρα δεν μ΄αρέσει.

Ξέρω ένα κόλπο
που το προτιμάω,

θα το ξεφλουδίσω
κι όλο θα το φάω

Ναι!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.